Blogger Backgrounds

Followers

Saturday, June 18, 2011

HaDir dari HaTi atAu BiBir??

Sepasang kekasih berjln beriringan menuju ke taman. Si lelaki memimpin teman wanitanya menuju ke kerusi untuk diduduki kerana wanita tersebut buta. Si lelaki bertanya,

lelaki: awak, kalu awak boleh nampak, awak sudi tak kahwin dengan saya?
wanita: mestilah saya sudi.. awaklah lelaki yang sanggup terima saya seadanya..

Selang beberapa hari, perempuan itu membuat pembedahan mata kerana ada orang yang mendermakan mata kepadanya. Akhirnya dia dapat melihat. dia ingin memberitahu si lelaki itu, namun dia terkejut apabila dia melihat lelaki itu buta.. lelaki itu bertanya,

lelaki: awak masih sudi berkahwin dengan saya?

Wanita itu menolak. lalu lelaki itu mahu beredar. sebelum itu dia berkata kepada wanita itu,

lelaki: tolong jaga mata saya baik-baik k..

-TAMAT-

No comments:

Post a Comment